Regulamin promocji „Lunch u Billy’ego”
I. Postanowienia ogólne.
- Niniejszy regulamin promocji pod nazwą „Lunch u Billy’ego”określa zasady funkcjonowania, warunki oraz zakres promocji, zasady korzystania oraz uprawnienia przysługujące osobom biorącym udział w promocji, a także obowiązki organizatora.
- Organizatorem promocji „Lunch u Billy’ego” (dalej również: Promocja) jest Billy’s American Restaurants Spółka z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Warzywnicza 10A/E, 80 – 838 Gdańsk, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000595122, NIP:583-319-19-89, REGON: 363393610, reprezentowaną przez Jacka Jaglińskiego.
- Promocja jest prowadzona jedynie w formie stacjonarnej.
II. Przedmiot promocji i warunki skorzystania z Promocji.
- Przedmiotem Promocji jest możliwość skorzystania przez Uczestnika na zasadach określonych w Regulaminie z Promocji, w ramach której przy zamówieniu jednego z zestawów lunchowych obowiązuje cena za jeden zestaw 39zł.
Jeden zestaw lunchowy = przystawka/zupa + danie główne + lemoniada. - Promocja nie obejmuje produktów przecenionych.
- Promocja obejmuje jedynie aktualnie dostępne zestawy lunchowe, które można znaleźć na materiałach promocyjnych w lokalach oraz na firmowych social-mediach (instagram/facebook/ www)
- Promocja nie działa w formule na wynos.
- Promocja trwa od 1.10.2021 w godzinach 12:00- 16:00 do odwołania z wyłączeniem świąt oraz wszystkich sobót i niedziel.
- Udział w Promocji jest dobrowolny.
- Promocja nie łączy się z innymi promocjami, rabatami, upustami, akcjami promocyjnymi. Niniejsza promocja nie łączy się z rabatami udzielanymi w ramach programów lojalnościowych obowiązujących u Organizatora.
- W czasie trwania Promocji, Uczestnik może wielokrotnie brać udział w Promocji w okresie jej obowiązywania, pod warunkiem każdorazowego spełnienia warunków Promocji określonych w Regulaminie.
III. Reklamacje
- Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji, Uczestnicy mogą zgłaszać imiennie z podaniem daty wizyty, imienia i nazwiska oraz lokalu; w szczególności drogą elektroniczną na adres: marketing@billys.com.pl lub listownie na adres Organizatora.
- Reklamacje rozpatruje Organizator, stosując w szczególności postanowienia niniejszego Regulaminu w terminie do 14dni.
Postanowienia końcowe.
Niniejszy regulamin dostępny jest na stronie www.billys.com.pl oraz stacjonarnie w lokalach i wchodzi w życie 01.10.2021 roku.
