Regulamin promocji „1+1- drugie śniadanie gratis”
I. Postanowienia ogólne.
- Niniejszy regulamin promocji pod nazwą „1+1- drugie śniadanie gratis” określa zasady funkcjonowania, warunki oraz zakres promocji, zasady korzystania oraz uprawnienia przysługujące osobom biorącym udział w promocji, a także obowiązki organizatora.
- Organizatorem promocji „1+1- drugie śniadanie gratis” (dalej również: Promocja) jest Billy’s American Restaurants Spółka z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Warzywnicza 10A/E, 80 – 838 Gdańsk, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000595122, NIP:583-319-19-89, REGON: 363393610, reprezentowaną przez Jacka Jaglińskiego.
- Promocja jest prowadzona jedynie w formie stacjonarnej.
II. Przedmiot promocji i warunki skorzystania z Promocji.
- Przedmiotem Promocji jest możliwość skorzystania przez Uczestnika na zasadach określonych w Regulaminie z Promocji, w ramach której przy zamówieniu obejmującym łącznie 2 (dwa) śniadania z oferty śniadaniowej, na tańszą pozycję zostanie udzielony rabat upoważaniający Uczestnika do zakupu tego śniadania w cenie 0.01zł w ramach jednego zamówienia.
- Promocja nie obejmuje produktów przecenionych.
- Promocja obejmuje ofertę śniadaniową z aktualnego menu restauracji.
- Promocja nie działa w formule na wynos.
- Promocja trwa od 1.10.2021 do odwołania z wyłączeniem świąt oraz wszystkich sobót i niedziel.
- Udział w Promocji jest dobrowolny.
- Promocja nie łączy się z innymi promocjami, rabatami, upustami, akcjami promocyjnymi. Niniejsza promocja nie łączy się z rabatami udzielanymi w ramach programów lojalnościowych obowiązujących u Organizatora.
- W czasie trwania Promocji, Uczestnik może wielokrotnie brać udział w Promocji w okresie jej obowiązywania, pod warunkiem każdorazowego spełnienia warunków Promocji określonych w Regulaminie.
III. Reklamacje
- Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji, Uczestnicy mogą zgłaszać imiennie z podaniem daty wizyty, imienia i nazwiska oraz lokalu w szczególności drogą elektroniczną na adres: marketing@billys.com.pl lub listownie na adres Organizatora.
- Reklamacje rozpatruje Organizator, stosując w szczególności postanowienia niniejszego Regulaminu w terminie do 14dni.
Postanowienia końcowe.
Niniejszy regulamin dostępny jest na stronie www.billys.com.pl oraz stacjonarnie w lokalach i wchodzi w życie 01.10.2021 roku.
